donderdag 26 april 2007

werkzaamheden aan de aanhanger deel 2

ben nog steeds lekker bezig met de aanhanger. Ik heb maandag en dinsdag de rest uitelkaar gehaald en kwam tot de conclusie dat het eigenlijk verstandiger is om al het hout te vervangen.

Dus bij doeland het juiste hout gehaald en op maat laten zagen. Meranti multiplex; watervast.

Ook heb ik de juiste beits en lak gekocht ( met dank aan de verhalen van max)

Ik heb ook het ijzeren frame reeds geschuurd met de lamellen schijf, dus die staat al te wachten.

Dit weekend gaan we het ijzeren frame in de zinkspray zetten en daarna een mooie zilveren kleur verf erop doen.

Het houtwerk beitsen en lakken; Daarna kan de bak weer in elkaar.

Daarna is de beurt aan de as; de wielen en het electrisch.

ow ja, het over je longen roken van een aanhanger is niet gezond
( ik had tijdens het schuren een veiligheidsbril op en een mondkapje; echter mijn bril besloeg telkens doordat mijn adem langs het mondkapje onder de bril lekte. Dus uiteindelijk heb ik het mondkapje maar weg gelegd.

Koppijn en zwart slijm was mijn deel.

Geen opmerkingen: