dinsdag 21 mei 2013

Voorjaarsmeeting VCT-2

Nadat de schrik gezakt was en ik de nieuwe benzine slang geinstalleerd had kon ik gaan testen wat er zou gaan gebeuren. Toch weer spannend om de sleutel om te draaien en te kijken/luisteren ruiken wat er gebeurt. Voor zover mijn zintuigen mij vertelden was er geen rede tot ongerustheid; ik rook geen benzine lucht meer zag en hoorde ook niets vreemds. Dus, spullen inpakken en naar Zeewolde rijden. Onderweg nog een paar keer in de motorruimte gekeken op mogelijke problemen, maar er was niets te zien. De motor pruttelde alsof het een lieve lust was.

Na een rit van ongeveer een uur en een kwartier was ik op de plaats van bestemming. Ik was mooi optijd, want ik kon zo aansluiten op het veld waar ik een mooi plekje had. Eerst de mensen begroeten en de bus kampeer gereed maken. En daarna tijd voor koffie en wat lekkers.

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde

Het weekend bestond niet alleen uit eten, drinken en slapen. Op zaterdag morgen was er eerst een technische lezing over motor tuning. Hierbij werd er verteld en onderbouwd wat er gebeurt als je bepaalde dingen in de motorsetup ga aanpassen. Het komt er op neer dat het veranderen in de setup een "kettingreactie" opwekt; doe je het ene dan moet je het andere ook aanpassen om alles weer optimaal op elkaar af te stemmen. Al met al een zeer interessante lezing.

's-Middags stond de ledenvergadering op de agenda. Naast de gebruikelijke zaken als een rondvraag en de presentatie van het financieel jaarverslag zijn er nieuwe bestuursleden gekozen ter vervanging van leden die hun termijn erop hebben zitten.

Naast al dit serieuze is er natuurlijk ook altijd ruimte voor gezellige en leuke dingen:

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde
Beetje Barbequen

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde
Relaxen

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde


Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde
En beetje hondje pesten.

Ik had dit keer niet voor een Barbeque gekozen; mede door het veranderlijke weer. Ik had een lekker bordje rijst met een glaasje Whisky

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde


En veranderlijk bleef het weer, dus.. zaten we op een gegeven moment met z'n 5-en knus in de Briebelbus.

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde


Maar ook hebben we wel zon gezien: Even een paar sfeer foto's van verschillende busjes; gefotografeerd op ouderwetse wijze:

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde
Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde
Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde
Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde


Ondanks de regen die ons af en toe flink plaagde, kan ik terug kijken op een meer dan geslaagd weekend.

Op de terugweg nog een duitse T2 gespot op de dijk tussen Lelystad en Enkhuizen

Van 2013 Voorjaarsmeeting Zeewolde

Groeten en tot de volgende update
Marcel

Geen opmerkingen: