dinsdag 19 mei 2015

Diverse updates van Briebelbus.nl sinds september 2014; belevenissen met een Volkswagen T2

Van Weblog van de Briebelbus

Hallo beste lezers,

Het is dringend tijd om het stof van mijn blog te blazen met een hele reeks aan updates.
Ik heb mijn laatste update hier geschreven vlak voor wij eind augustus 2014 met de bus op vakantie gingen. Natuurlijk zijn wij met onze Briebelbus op pad geweest. Dit keer naar zuid Belgie en noord Frankrijk.
Wil je lezen wat wij beleeft hebben? klik dan op de foto.

Sinds ik deze pagina heb aangemaakt zijn de eerste evenementen/ ritjes met de Briebelbus in 2015 reeds geweest.

1. Eerste rit van de Briebelbus in 2015

2. Voorjaarsmeeting VCT2

3. Trouwerij met de spijlbus in de Rijp.

4. Aircooled Scheveningen


Als we met de bus op pad zijn loop ik nog altijd tegen dingen aan die voor verbetering vatbaar zijn. Deze pak ik dan stuk voor stuk op en probeer er een nette oplossing voor te bedenken. Hieronder een overzicht van de verbeterpunten waar ik mij mee bezig heb gehouden:


1. Opnieuw aanpassingen doen aan het secundaire stroom systeem.


2. reparatie / aanpassingen van de opbergkist


3. aanpassen van de muziek installatie


4. Aanpassen van de garage voor de winterstalling


De Vriendenclub T2 organiseert ieder jaar verschillende technisch cursussen en info dagen.
In het voorjaar van 2015 hebben wij weer 2 cursussen kunnen volgen:

1. Introductie cursus voertuig electra


2. Cursus "zandstralen"


Al met al heel veel dingen om iets over te schrijven hier. Ik wens jullie veel lees plezier, en een fantastisch nieuw bus seizoen.
Mocht u nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

Groeten
Marcel

Geen opmerkingen: