vrijdag 13 juni 2014

Fisio Beurs bij De Fabrique Maarssen

Van 2014-06-21 Trouwbusje
Een vaste opdracht gever voor Serge is evenementen locatie "De Fabrique" in Utrecht. Voor een aantal beurzen/evenementen die hier worden georganiseerd wordt hij ingehuurd om een pendeldienst te verzorgen tussen de Fabrique en het station Maarssen.

Deze pendeldienst is in het leven geroepen, omdat het vanaf het station zo'n 20 minuten wandelen is. Normaal gesproken verzorgen ze pendelritten met een moderne taxibus, maar voor sommige beurzen willen ze liever klassiek vervoer en dat is natuurlijk Serges specialiteit.

Op 13 en 14 juni werd in het gehele complex een beurs gehouden voor fisiotherapeuten en aanverwanten. Wat ik van de bezoeker begreep wordt deze beurs ieder jaar op een andere locatie gehouden en zo waren zij nu bij de Fabrique uitgekomen. Natuurlijk kan je bij een beurs waar 1000 bezoeker verwacht worden geen pendeldienst onderhouden met 1 busje en dus had Serge mij gevraagd hem hiermee te helpen. Hij reed in de bruin/witte T1 spijlbus en ik reed met de vertrouwde rood/witte T2 bus.

Tijdens de vorige rit had ik een foto vanuit de Bruin/witte spijlbus gemaakt van de groen/witte T1 op de trailer. Ik vond het leuk om dat nog eens te doen, maar nu vanuit de rood/witte T2.
Van 2014-05-30 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Door alle industriele overblijfselen blijf ik het een schitterende locatie vinden. Dus heb ik dit keer de tijd genomen om wat meer foto's van de locatie zelf te maken.

Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
Van 2014-06-21 Trouwbusje
In tegenstelling tot wat de laatste foto doet vermoeden hebben we gedurende de hele beurs schitterend weer gehad en konden we gezellig buiten zitten en van de zon genieten. Pas toen de beurs op de zaterdagmiddag op z'n eind liep begon het weer te betrekken en hing het om regen.

Ondanks dat het 2 lange dagen waren heb ik weer optimaal genoten van het rijden met het busje, de gezellige mensen die ik mocht vervoeren en alles wat ik deze dagen heb mee mogen maken.

Mocht u toch nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

Groeten
Marcel

Geen opmerkingen: