zondag 15 oktober 2017

Seizoens afsluiter 2017




Hallo beste lezers,

Voor je het weet is het seizoen om met je oldtimer te rijden voorbij. Dit jaar ging dat bij ons met een dubbel gevoel, omdat we niet zoveel hebben gereden, de vakantie (door het regenachtige weer) ook niet was geworden wat we ervan gehoopt hadden en ik relatief weinig heb geklust aan de bus. Maar door de geboorte van onze dochter heeft ons toch een prachtige tijd bezorgd.

Het rijden met ons busje blijft natuurlijk wel kriebelen, maar als het telkens regent voel ik niet de behoefte om haar uit de garage te halen. Uiteindelijk was het half oktober toch nog mooi weer en besloten wij om een ritje te maken met de bus en daarmee het seizoen af te sluiten.

Omdat we gebonden zijn aan het ritme van onze dochter hadden we besloten om niet al te ver weg te gaan. Een wandeling in het Robbenoordbos leek ons prima.




Dus bus uit de garage gehaald, kinderwagen erin, een mand met proviand mee, 36 luiers in de tas en op weg. Het weer was echt geweldig en ik genoot van de rit. Heerlijk om weer te cruizen. Na ongeveer 3 kwartier waren we al op de plaats van bestemming. Snel de wandelschoenen aan, draagdoek omknopen. Lobke erin stoppen en wandelen.



We hebben een wandeling van ongeveer 3 1/2 km gemaakt, dus we waren redelijk snel weer klaar. Maar goed ook, want ik vond het gewicht op de buik best zwaar. Daardoor krijg ik meer respect voor Karin die 9 maanden met gewicht in haar buik heeft moeten rondlopen.

Toen we weer terug waren bij de bus snel even een paar foto's gemaakt van ons gezinnetje.



Daarna weer rustig aan door de polder en de dorpjes naar huis gereden. Thuis gekomen was het tijd om de bus terug in de garage te zetten, en helemaal winter klaar te maken. Deze dag was een prachtige afsluiter voor het seizoen 2017.

Ik hoop dat we volgend seizoen er weer vaker op uit kunnen trekken met ons Briebelbusje en met ons kleine meisje om zo nog meer van elkaar te genieten.

Mocht u nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

Groeten
Marcel

Geen opmerkingen: