zondag 30 maart 2008

Koeltunnel, Firewall voorbewerken in de straalcabine.

Bijna al het plaatwerk ligt te wachten op montage, echter de koeltunnel, de platen die de dynamo / ventilator met de koeltunnel verbind en de firewall waren nog niet aangepakt.







Ik had gezien dat een nieuwe koeltunnel zeker E 100,- zou gaan kosten. En daarbij komt dat ze in een zo'n dusdanige toestand verkeren dat ze goed op te knappen zijn.

Ik ging naar een bedrijfje waar ze straalcabines verhuren. De prijs is E 15,- per uur en je kan een emmer met straalgrid kopen voor E 30,-. Het stralen ging perfect en met 2 uurtjes was ik helemaal klaar. Alles zag er prima uit.






Ik had alleen verwacht dat het helemaal glad zou zijn, maar het is een beetje ruw geworden. Dit is opzich geen probleem, want dan kan de verf bij het spuiten prima hechten.

Nu kan ik het naar mijn schoonvader brengen zodat ze weer van een nieuw likkie verf kunnen worden voorzien....

Geen opmerkingen: