zaterdag 2 juni 2012

Briebelbus goes trouwbusje.nl

Nou ja de Briebelbus niet, maar de bestuurder wel. Via het VCT-2 forum heb ik gereageerd op een oproep of er iemand in de gelegenheid was om op korte termijn een busje te willen rijden.

Nou zit ik natuurlijk thuis en heb zeeeeeen van tijd. Dus de keuze om ja te zeggen was snel gemaakt. En zo kwam het dat ik 25 mei voor het eerst een trouwerij heb gereden.

Van klusmeeting 19-mei-2012

Serge van Trouwbusje.nl heeft een 3 tal busjes in zijn bezit. Een spijlbus / een T2 personen bus en een T2 camper.

Voor de bruiloft was er een aanvraag gedaan voor de personen bus.
En dus trok ik mijn nette kleren aan en zorgde ik dat ik optijd op de plaats van bestemming was. Hieronder een paar foto's welke ik gemaakt heb.
Van trouwbusje

Van trouwbusje



Op 31 mei was de tweede keer dat ik mocht rijden. Dit keer was het echter een totaal ander soort klus; voor een evenement het pendel vervoer verzorgen tussen de locatie en het station. Zodat wij de bezoekers van het evenement van en naar de loctatie konden brengen.

We reden vandaag met 3 bussen en ook nog 2 Tuktuks. Het was een lange dag ( om 4:30 op en om 01:00 weer naar bed ), maar het was erg leuk; heel ontspannen en lekker bussie rijden. Denk dat ik de hele dag met een grote grijns heb rond gereden/gelopen.,br>
Ook van deze dag heb ik een paar foto's gemaakt:

Van trouwbusje

Van trouwbusje

Van trouwbusje

Ik hoop dat ik nog een paar keer mag rijden voor Serge, want ik vind het erg leuk werk. Bijna alleen maar positieve en enthousiaste mensen meegemaakt op deze dagen.

groeten en tot de volgende update
Marcel

Geen opmerkingen: