vrijdag 30 mei 2014

Trouwerij Oosterhout

Zo af en toe heeft Serge van Trouwbusje.nl een extra chauffeur nodig. Ik heb dan ook al een aantal malen het voorrecht gehad om voor hem te mogen rijden. Tot afgelopen april reed ik uitsluitend met zijn rood/witte T2. Nu zijn wagenpark is uitgebreid met een 2e spijlbus, heeft hij daar vaker boekingen voor dan voor de T2.

Zo had hij op 30 mei een trouwerij met de bruin/witte spijlbus in Oosterhout waarvoor hij weer een beroep op mij deed. Tijdens deze opdracht had ik een aantal adressen opgekregen waar ik naar toe ging.

Eerst de bruidegom ophalen bij zijn familie.
Daarna naar de bruid.
Om vervolgens foto's te maken op diverse locaties, ze naar de trouwlocatie te rijden en als laatste af te leveren op de feestlocatie.

Van 2014-05-30 Trouwbusje
Van 2014-05-30 Trouwbusje
Een leuk detail was dat de bruidegom ook in het bezit is van een spijlbus, maar deze was nog niet gereed.

Van 2014-05-30 Trouwbusje
Van 2014-05-30 Trouwbusje
Van 2014-05-30 Trouwbusje

Het was die dag prachtig weer, de bruid en bruidegom zagen er prachtig uit, alles was tot in de puntjes verzorgd.

Van 2014-05-30 Trouwbusje
Van 2014-05-30 Trouwbusje

Serge had zelf met zijn andere Spijlbus een klus gehad in Waalwijk, waardoor beide klussen vlak bij elkaar in de buurt waren. Toen ik op de feestlocatie aankwam stond Serge al op ons te wachten met zijn Spijlbus op de trailer. Zo konden we met z'n 2-en samen terug naar Hillegom rijden. En na een rit van 1 1/2 uur waren we weer zonder problemen terug gekomen.

Ik kan weer terug kijken op weer een geslaagde en leuke rit.
Mocht u toch nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

groeten
Marcel

2 opmerkingen:

Nicole zei

heel gaaf mijn opa heeft er ook 1 gekocht een tijd geleden

Briebelbus zei

Hoi Nicole,

Bedankt voor je commentaar :) de Volkswagen T1 en de T2 zijn ondertussen echte cult klassiekers.
Ik hoop dat jouw opa erg veel plezier mag hebben van zijn busje.

gr
Marcel