dinsdag 13 juni 2017

Een nieuwe passagier voor de Briebelbus





Hallo beste lezer,

Hier een update van een hele andere orde. Normaal schrijf ik hier over de werkzaamheden aan ons busje of over de avonturen die wij met ons busje beleven. 1 ding was hierbij de constante factor. Ik deed al deze dingen altijd samen met mijn vrouw Karin.

Op 13 juni 2017 hebben wij het leven geschonken aan een wolk van een dochter. Haar naam is Lobke.



Wij zijn door onze bus helemaal gecharmeerd geraakt van het design van de jaren 70. Elementen die daar veel voorkomen zijn chroom, ronde vormen, en felle kleuren oranje, geel, groen maar ook bruin.

Een paar jaar eerder kwamen wij onderstaande kinderwagen tegen bij de plaatselijke kringloopwinkel. Wij hoefden geen seconde na te denken. "die gaat met ons mee naar huis" zeiden we toen, ondanks dat we nog lang niet bezig waren met een kindje.





Met bijpassend linnengoed is het net alsof we zo terug zijn gestapt in de jaren 70. Helemaal goed dus.

De komst van onze dochter betekent een grote verandering in ons leven, maar wat niet zal veranderen is dat wij nog steeds avonturen gaan beleven met ons Briebelbusje, het zal wel aanpassen worden maar ik weet zeker dat we een mooie tijd tegemoed gaan.



Mocht u nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

Groeten
Marcel

Geen opmerkingen: