zaterdag 8 juli 2017

Hippiemarkt Lelystad



Hallo beste lezer,

Sinds 2009 gingen wij elk eerste weekend van juli naar het Hippiefestival in Gorinchem. Met de geboorte van onze dochter half juni leek ons dat voor dit jaar niet zo'n geweldig plan. Ik bedoel veel drukte/geluid zijn nou niet echt de factoren waaraan je een kindje vna 2 weken oud wil blootstellen. Dus dit jaar sloegen wij die maar over.

Maar toch, het eropuit trekken met ons busje en hippie gerelateerde evenementen vinden wij altijd leuk. Ik zag dat er in Lelystad een Hippiemarkt werd georganiseerd. Lelystad is voor ons 45 minuten rijden, dus voor een kort bezoek leek mij dat prima geschikt.

Het weer was prima, de kleine meid zat niet te brommen en dus had ik voldoende vertrouwen om de reis aan te vangen.
Omdat in de bus enkel op de voorstoelen 3 punts gordels zitten moest Lobke in de Maxicosi naast mij, Karin op de Achterbank. En natuurlijk hadden we de retro kinderwagen achterin. Om het verhaal af te maken had ik ook mijn retro overhemd aan getrokken.


De rit ging zeer voorspoedig, het weer was prima en er was genoeg te beleven. Maar als kersverse vader ben je toch nogal zeneuwachtig dat er iets mis gaat; dat het kindje de hele markt bij elkaar brult. En daardoor ben ik ben helemaal vergeten om foto's op de markt te maken.




Alleen van de leuke kleertjes van ons meisje heb ik foto's gemaakt en nog een paar in de bus.





Na een paar leuke uurtjes was het weer tijd om terug naar huis te rijden. Eigenlijk alles liep zoals ik hoopte, heerlijk weer, geen stress. Kortom zo wil ik nog wel vaker op stap gaan.

Mocht u nog vragen hebben? Stuur me een email: Briebelbus[@]Gmail.com of laat een reactie achter.

Groeten
Marcel

Geen opmerkingen: